Categorieën

Klachtenafhandeling

Ondanks alle zorgvuldigheid die Bonsink Aquaservice bij de uitvoering van verschillende werkzaamheden in acht neemt, is het mogelijk dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening en/of producten.

Bent u ontevreden over de manier waarop u door één van onze medewerkers bent behandeld? Neem dan contact met ons op. Vaak is een telefoontje al voldoende om problemen uit de wereld te helpen.

Heeft u een klacht?
Dan kunt u overwegen om een klacht in te dienen. Een klacht over onze dienstverlening zien wij graag schriftelijk of per e-mail tegemoet. Geef in uw bericht duidelijk uw klacht weer en vergeet niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden.

Binnen twee werkdagen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging met daarin de uiterste datum waarop schriftelijk zullen reageren. In de regel is dat twee weken. Als het langer gaat duren, ontvangt u hierover tussentijds bericht.

U kunt uw klachten sturen naar:
Bonsink Aquaservice
Zomerdijk 78
8064 XG Zwartsluis
Of per e-mail naar: info@aquaservice.nl

Eenvoudig & goedkoop bij u thuis!

Verzendkosten € 6,95

Afhalen mogelijk

© 2017 Korendijkwatersport / Bonsink Aquaservice